4 Nisan 2011

Saçma ama gerçek...

Evet, bu iş gitgide daha da saçma olmaya başladı, ve evet, bu saçmalık, durumun gerçekliğini değiştirmiyor.
Blogspot'u memleket sınırları için yasaklayan zihniyet ve benim haricimde herkes sanırım bloglara ulaşabiliyor. Benim inadım ise sürüyor ve ne halde olduğunu göremediğim bloguma yazılar göndermeyi sürdürüyorum. Oysa yazacak çok şeyim var, tembellikten değil yani, bir nevi şevk kırılması yaşıyorum.
Hele bir açılsın şu blogspot, ne acayip şeyler yazacağım.
Samimiyim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Psikolojide değişmeyen şöyle bir dalgalanma süreci var. Umutla başlarsın; dalga boyun betadan alfaya çıkar.en tepe noktasıdır bu, bilinçaltın ile çalışırsın.Sonra birden dışardan bir x ışını(mahkeme kararı gibi) ile dalga boyutun betanın da altına düşer.Özlersin alfa boyutundaki günlerini miskinliğe düşersin (ki bu şuanda senin içinde olduğun dönem)
artık blogspot açıldığı için yazacaklarını samimiyetle bekliyoruz.Tekrar alfa boyutuna dön diye...

sevgiler
"söğüt ağaci"