25 Şubat 2011

Kim bu insanlar ve amaçları nedir?

Evet, bu blogu takip edenleri her zaman ciddi meselelerle meşgul edemediğimin farkındayım. Bir defa sözünün eri bir insan olamıyorum yaşam şartları nedeniye. Hatırlayanlar vardır, bundan önceki bir yazıda artık burada kurmaca metinlere de yer vereceğimi belirtmiştim. Bir başka yazıda daha önce tüm yazdıklarımın yalan olduğunu itiraf etmiştim. Farkettiğiniz gibi öyle heyecanlı şeyler de olmuyor hayatımda bahsedebileceğim.
Baktım blogu boşlamaya başlıyorum, hemen Ali Cengiz oyunlarına başladım. Bu blog yazısında insanın neredeyse içgüdüsü haline gelmiş olan merak ve gizem kavramlarına sarılayım, bunu da bir fotoğraf ve soruyla pekiştireyim istedim. Zaten bu noktada yaşımın gerektirdiği ciddiyetten de çok çok uzaklardayım.
Evet sevgili takipçiler, işte size sorum budur:
Kimdir bu insanlar, masum duruşlarının arkasında hangi şeytani amaçlar yatmaktadır?
Lütfen cevaplarınızı paylaşmaktan çekinmeyiniz. Arkadaş, eş dosta da gönderiniz, onlar da yanıtlama zevkinden mahrum kalmasınlar.
Elbette dünyada hiçbir sorunun tek cevabı yok ama alternatiflerden birini merak edenler için cumartesi, pazar, pazartesi, salı kumbaracı50'deyim ilk ağızdan cevap verebilirim.

4 yorum:

Reach Befront dedi ki...

1- fotoyu, blogunda görüntüntülenmesi ve ''Kim bu insanlar ve amaçları nedir?'' sorusuna yorum yollanması için cektirmek istemedikleri kesin bi kere.. :) kaldı geriye bin trilyon eksi bir seçenek...
2- Kız adamlardan hoşlanmıyo ama paraya ihtiyacı var.. tüh bu da olmamalı cevap..
3-Soldaki paçayı kurtaracak kadar akordion biliyor... al bi kez daha cevap yok!
4-Bilinen bi grubu taklid edip ti'ye alıp seyirciyi eğlendirmeye çalışan sanatçılar.... bu az da olsa benzedi..

cem uçan dedi ki...

teşekkürler purple. gerçekten de tek bir cevap yok değil mi?

Adsız dedi ki...

Kırıntıları takip edip 'Şen' bir gösteriye ulaştık cevap olarak ama Gamze Dekor Kostümcüyü görmesem Tuşlu,Vuruşlu ve Telli'yi soyisim olarak algılamakla bir sorunum olmayacaktı.

Aslı Can Kortan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.