8 Kasım 2010

fmag: içerik platformunda altZine Düş'lem atölyesi

Cumartesi günü fmag: içerik platformu atölyelerinin ikincisi altZine'indi. (fmag nedir vs için bakınız www.grizine.com/fmag)

Heyecanla hazırladığımız etkileşimli metin oluşturma çalışmalarını 3 ana kategoride gerçekleştirdik. 3 saat süren atölye sonunda (henüz metinleri okuma şansımız olmasa da) keyifli bir deneyim yaşadığımızı düşünüyorum. En azından ben eğlendim ve yaptığımız konuşmalardan çok şey öğrendim. Son dönemde, altZine yazarlarıyla  yaptığımız "yazar buluşması"ndan sonra bu atölyede de yazarlarla bir araya gelmek  keyifliydi.

Merak edenler için: eylemlerimiz sürecektir efendim. Bu nedenle, fmag: içerik platformunu takip ediniz! Sırada futuristika ve GriZine atölyeleri var. Sonrasında ise... bakalım, hep beraber göreceğiz.
altZine düş'lem atölyesinde Diyalogcular iş başında
Tasvirci ekip derin tartışmalar içinde
Çatır çatır çet de yapıldı.
kanıtı da burada: bu bir çettir.


diyalogcular yakaladı, tasvirciler kesti, kurgucular pişirdi.

konudan bağımsız bir şahıs: ben.

2 yorum:

tuğba çelik dedi ki...

Bence de çok eğlenceliydi. Doğruya doğru bu kadar iyi olacağını beklememiştim... Eh n'olacak şimdi? Her "eylem"de çıtayı biraz daha nasıl yükselteceksiniz? " Hallederiz, " dediğinizi duyar gibiyim. O vakit kolaylıklar dilemek düşer bana... Siz şahhane hazırlanırsınız bir dahaki sefere ben de/ biz de oh oh hazıra konar yazarken eğlenmenin tadına bir daha varırız. Tekrar teşekkürler efenim :)

Kunegond dedi ki...

Gerçekten güzel bir gündü. Hem eğlenceli hem verimli. Altzine ekibi hepiniz çok şekersiniz. Ortaya çıkan işleri heyecanla bekliyorum.
Her şey için teşekkürler. Sevgilerimle.