5 Mayıs 2011

nuri'yi öldürmek

Çok düşündüm.
Bir karara vardım: Nuri'yi öldüreceğim.
Sevenleri, takipçileri varsa herkesten özür diliyorum.
Bir süredir bu konuya kafa patlatıyordum (kafa patlatmak ne demekse, siz anladınız). Nuri'nin hayatta olmasının pek bir anlamı olmadığına karar verdim, kimsenin de umurunda değildi diye düşündüğümden kendi aldığım kararı kendimce pekiştirdim, ikna oldum.
Sonuç olarak sevenleri, artık Nuri'ye sadece gerçek hayatta ulaşabilecekler, kurmaca dünyadaki Nuri için ise yapacak bir şey kalmadı.
Bu bir itiraftır.
Saygılarımla

2 yorum:

Vermut Sullivan dedi ki...

Nuri'yi öldürme kararını tek başına alamazsınız, buna sevenleri izin vermez. Belki sadece Nuri tatile çıkabilir oradan size kart atabilir. Ama siz Nuri'ye kart atamazsınız. Hem bunları ulu orta konuşmayalım kuzum.

Murat Turan dedi ki...

Nuri'yi öldürmeye sizin ömrünüz yetmez azizim. Hepimizi gömer o.