13 Ekim 2010

başarının sırrı

Madem web sitesinden bloga döndüm, hakkını da vermek lazım. Etrafa baktım, 2 çeşit blog yazarı var: İlk grup ağır takılan abiler/ablalardan oluşuyor. Ciddi konulardan söz ediliyor, kişisel detay verilmiyor, düzeyli fikirler çarpışıyor bu blog şahısları. Diğer taraftaysa kişiselin dibine kadar inen metinler/fotoğraflar/videolar paylaşılıyor. Özel hayatları ortasında yer alıyoruz. Gece uzun far yemiş kediler gibi bakakalıyoruz.

Ben de tabii ki bu işe geç dalan birisi olarak ortaya karışık bir yol izlemek durumundayım. Yani kendime ait bir "blog personam" yok. Bazen ciddi, bazen değil... Ortaya karışık!

Bu kapsamda ilk blog yazımı paylaşmak istiyorum dünyayla ve konu olarak da kendime "7pf2p'nin başarısının ardındaki güç" meselesini belirledim.

Ortada  bir başarı var mı bilemiyorum, 4 yıldır İzmir, Ankara ve İstanbul'da farklı mekanlarda konserler veriyoruz. Severek yaptığımız bir iş, yoksa 4 yıl, haftada 2 gün Çağlayan'da bir depoya kapanıp müzik yapmak, bunu disiplinli bir şekilde sürdürmek pek kolay değil. Evet, haftanın iki günü, Çağlayan'daki depo/stüdyomuzda prova yapıyoruz. Peki bunun başarıyla ne ilgisi var, çok ilgisi var:

Açıklıyorum!

7pf2p'nin başarısının arkasında Fasulistan yatıyor. Yani Çağlayan'ın kurufasulye cumhuriyeti. Evet! İşte bu da bir fasulistan fasulyesi fotoğrafı ve onu taçlandıran bol yağlı pilav (üzerinde 3 adet fasulye tanesiyle...)
Lezzetli, sıcak, her daim kaliteli... Buyrun, başarımızın sırrını da açıkladık.

20 Ekim'de konserde görüşmek üzere.

6 yorum:

iunuvar dedi ki...

ben yiyemediydim. akşamüstü saatlerinde çoktan bitmişti. ama biz de bi yarıştan önce mi yemiştik ne?

cem uçan dedi ki...

mösyö, yarış öncesi kurufasulyesi ayrı, bu ayrı. Bir defa ayrımları yapmalıyız, ama doğrudur, her önemli etkinlik öncesi kurufasulye yenmelidir. Zaten Fasulistan'daki "Ustamız Diyor Ki" köşesinde anlatılıyor fasulyenin faydaları, kanıt olarak da Michigan State Üniversitesi araştırması veriliyor.

Kunegond dedi ki...

Blog dünyasına hoşgeldiniz. Sabah sabah fasulye fotografı iştahımı açtı:)

Aylin Sokmen dedi ki...

herkesin kurufasülye pilav yiyişi farklıdır, bu performansı etkiler mi acaba; mesela benim için eşit miktarda pilav ve fasülye olmalı, mutlaka aynı tabakta karıştırırım, tercihen içinde pastırma-sucuk olmazsa daha iyi olur, sosu çorba gibi olmamalı, yoğun olmalı vs.

cem uçan dedi ki...

bu durumda, herkesi Fasulistan'da kuru yemeye davet ediyorum.

Zeki dedi ki...

beğendim bu yazıyı, sirlara vakif oldum.