11 Ekim 2010

Blog insanı olma çabası başarılı olacak mı?

Evet, kendime bu soruyu soruyorum bir süredir. Web sitemde yaşadığımı teknik sorunlar nedeniyle hazır bir platformu kullanmak fikrine alışmaya çalışıyorum. Bir süre blog yazarlığını deneyimledikten sonra web sitesi adresimi de buraya yönlendirmeyi düşünüyorum.

Bunca yıldır internet, web teknolojileri, yazmak vs ile uğraştıktan sonra "blog" meselesinde karar kılmak da ayrı bir ironi taşıyor sanırım içinde.

Neyse, başladım bir şekilde, ve göreceğiz.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bence olacak... :-) devam devam devam...sevgiler
EMRE TOK
www.geziyorum.net

tuğba çelik dedi ki...

Olmuş bile... :)

Adsız dedi ki...

"deneyimlemek" kelimesi filan..
çok entel bir ortam..
hmmm..

cem uçan dedi ki...

anlamlandırmak ya da dolayımlandırmak falan da denebiliyor hayatta. bilginize.

Adsız dedi ki...

ben doğru kendi hayatıma o halde..

Adsız dedi ki...

"düşünüm" de diyecektik, gittiler... kısmet diyelim.